דירוג פעילות מנכ"לים בלינקדאין 2025
אחרי שפרסמנו את דירוג החברות הציבוריות הפעילות ביותר בלינקדאין, אנחנו שמחים להשיק את המשך הסקירה - הפעם בזווית האישית: ניתוח ראשון מסוגו של נוכחות המנכ״לים במדד ת״א 125 בלינקדאין.
הדו״ח נבנה על בסיס מדדים כמותיים ואיכותיים, ובוחן כיצד מנכ״לים משתמשים בפרופיל האישי שלהם לצורך יצירת השפעה, חיזוק המותג הארגוני ויצירת שיח מקצועי.
הנתונים מגלים תמונה מורכבת: לצד מנכ״לים שמובילים קו תקשורתי ברור ובולטים בנוכחותם, ישנם לא מעט מנהלים שנעדרים לחלוטין מהפלטפורמה - ומפספסים את הפוטנציאל הגלום בה.
מה למדנו?
- הנוכחות האישית משנה: חברות שהמנכ״ל שלהן פעיל בלינקדאין זוכות בממוצע לציון גבוה משמעותית במדד הארגוני.
- פערי מעורבות ניכרים: רק שליש מהמנכ״לים מתחזקים פרופיל פעיל ברמה גבוהה, בעוד 46% לא נוכחים כלל.
- מנהלים מובילים עושים זאת אחרת: הם מפרסמים בתדירות עקבית, מחוברים לרשת קשרים רחבה, ומשתמשים בפרופיל ככלי ניהולי אסטרטגי.
מי בלט בדירוג?
ברשימת המובילים נמצאים מנכ״לים שמשלבים נוכחות, מקצועיות והשפעה – ביניהם: דינה בן טל גננסיה (אל על), יאיר נחמד (נאייקס), טל יעקובסון (פריון), ערן גולן (מימון ישיר) ויוסי אבו (ניו-מד אנרג׳י).
המכנה המשותף: תדירות פרסום גבוהה (כ-30 פוסטים בשנה), רשת קשרים ענפה (מעל 6,000 בממוצע) ותכנים מקצועיים שמהדהדים היטב בקרב הקהל.
תמונת מצב כללית
- ל־46% מהמנכ״לים אין כלל פרופיל פעיל בלינקדאין
- רק 50% מהפרופילים עדכניים
- 31% בולטים לטובה בפרופיל פעיל ואיכותי
מגמות בולטות:
- בסקטור הפיננסים וההייטק - פעילות בולטת של מנכ״לים.
- בענפי הנדל״ן וההשקעות - נוכחות דיגיטלית דלה.
- מנכ״לים בחברות קטנות או בינוניות דווקא לעיתים פעילים יותר מעמיתיהם בארגוני ענק.
פרופיל מנכ״ל בלינקדאין: לא מותרות - אלא כלי עבודה
דווקא בעידן של תקשורת ישירה ונראות ציבורית גבוהה, לפרופיל האישי של המנכ״ל יש השפעה רחבה -פנימית וחיצונית כאחת. מדובר באחד הכלים המשמעותיים להובלת שיח מקצועי, לחיזוק הקשר עם קהלי יעד ולהעברת מסרים מדויקים.