מחשבות
בואו ותראו מה מעסיק אותנו כרגע

סטוריטלינג – המדריך המלא
בשנים האחרונות המושג "סטוריטלינג" הפך למלת באזז בעולמות השיווק. קשה שלא להתקל במושג כשמדברים על אסטרטגיה, מיתוג ומיצוב, ופעילות דיגיטל. מה זה בכלל, מדוע הוא

אסטרטגיית מיתוג – איך תוכן יכול לסייע במיתוג נכון?
מיתוג ותוכן נתפסים כשני מהלכים נבדלים, כשהראשון (מיתוג) קודם לשני (תוכן). אבל בעת הנוכחית הופכים המהלכים הללו לקשורים אחד לשני, כאשר כבר בשלב אסטרטגיית המיתוג

סיפור הצלחה: כיצד הבלוג של SAP נהפך לשם דבר בתעשייה
איך הפך תאגיד טכנולוגיה B2B לסיפור הצלחה של יצרן תוכן המניע קהלים ומחזק את המותג? המקרה של SAP מלמד שעם יצירתיות, נחישות ועקביות אפשר להגיע

שיווק באמצעות תוכן – כך תעשו זאת נכון
עולם השיווק רחב והגבולות מטושטשים יותר מתמיד – שיווק, פרסום שיווק דיגיטלי, תוכן שיווקי, PR, שיווק באמצעות תוכן ועוד ועוד – מושגים ותחומי התמקצעות בעולם

כתיבת תוכן שיווקי איכותי – 10 כללים שצריך להקפיד עליהם
איך כותבים תוכן שיווקי שקהל היעד יגלה בו עניין וסקרנות? שיווק באמצעות תוכן עלול בקלות להראות כמו פרסומת זולה או משעממת, אבל הוא גם יכול

קצרים: טינדר לפודיז! מהלך התוכן המבריק של סמסונג
איך מצליחים לשווק מקרר שהוא מפלצת חכמה שהעלות שלו בארה"ב היא במחיר של רכב יד שניה? יוצאים במהלך תוכן יצירתי וחכם. תכירו את Refrigerdating –

3 צעדים פשוטים לתכנון שנתי של בלוג עסקי
חברות רבות מבינות את הנחיצות שבבלוג עסקי ונרתמות להקים אחד אבל אז קורה שאלו נותרות בלי רעיונות והבלוג הולך ודועך. בואו ונראה מה צריך לעשות

ניהול תוכן – הפונקציה השיווקית שכל ארגון צריך
בשנת 2008 הצהיר גורו השיווק Seth Godin כי “שיווק באמצעות תוכן הוא השיווק היחידי שנותר”. היום, מעל ל-10 שנים אחרי, נדמה שהאמירה שלו לא רק

כך הופכים אסטרטגיית תוכן לרלוונטית ב-2019
קצב השינויים של שיווק באמצעות תוכן מחייב אותנו לעקוב ולבחון בכל פעם מחדש עד כמה אסטרטגיית התוכן שבה בחרנו רלוונטית. לשם כך, ריכזנו עבורכם מספר

תחזיות ל-2019: איך יראה השנה השיווק באמצעות תוכן?
עולם השיווק ככלל ותחום שיווק באמצעות תוכן בפרט עובר תמורות גדולות. קצב השינויים הטכנולוגיים והצרכים והציפיות של קהלי היעד הוא כזה שאם מצמצתם פעם אחת

10 הבלוגים העסקיים הבולטים לשנת 2018
בעולם קיימים מיליוני בלוגים ובלוגרים ואין כמעט היום חברה המכבדת את עצמה שלא מחזיקה בלוג עדכני המהווה ערוץ תקשורת מרכזי עם קהל הלקוחות, ואין זה

5 מהלכי התוכן המנצחים לשנת 2018
שנת 2018 מגיעה לסיומה וזוהי הזדמנות להתוודע או להזכר במהלכי התוכן העולמיים המוצלחים לשנה החולפת. לשם כך בחרנו את הבולטים מבין הזוכים ב- Content Marketing

האם הפודקאסט הפך לערוץ פרסום כדאי בישראל?
בעולם המערבי ובארה"ב הפודקאסט (או התסכית, המלה היפה הזכורה לנו מפעם) הפך לערוץ פרסומי מוכר ופופולרי מצד חברות, בין היתר הודות לדרך פרסום אלגנטית המפולחת לקהלי

מ-0 ל-13 מיליון $ ב-12 חודשים – קמפיין התוכן המדהים של חברת Koala
לקהל הישראלי השם Koala לא אומר כלום. למעשה לקהלים בעולם השם לא אומר הרבה, מאחר ומדובר ביצרן מזרונים מאוסטרליה. אבל למרות האנונימיות היחסית של החברה,

בניית אסטרטגיית תוכן: 4 שלבים שאסור להחמיץ
בקליפת אגוז: הגדירו את המטרות והיעדים של פעילות התוכן תלמדו את קהל היעד והצרכים שלהם תחליטו מה הם הנושאים העומדים בליבת התוכן ומהי הצעת הערך

8 שאלות פשוטות שיהפכו אותך לכותב טוב יותר
קיימות אינספור דרכים לגשת לכתיבת טקסט ולהוציא את התוצרת הנכונה ביותר עבור הצרכים. יחד עם זאת, מעניין לגלות שבסופו של יום, יש מספר עקרונות מרכזיים