אופטימיזציה

אל תנחשו או תעריכו. תבדקו ותוודאו.

מהלך תוכן נועד לייצר אהדה למותג, להגדיל את המחוייבות של קהלי היעד ולעורר שיח סביב המותג, המוצר או השרות. לכן, אנחנו שואפים כי המהלך יתרום לצמיחה בביצועים העסקיים ולשורת הרווח: גידול ביחס המרה, במכירות, בהגדלת היקף הלקוחות ובשימורם.

באמצעות מעקב אחר כל שרשרת הפעילות ואיסוף דאטה רלוונטי, נוכל לוודא כי בין אם המטרה היא יצירת טראפיק לאתר, איסוף לידים איכותיים, הגדלת היקף הפניות או גידול במכירות – אנחנו שם לנתח, לשפר ולחדד את המסר.

A/B testing

Analytics - מדידת ביצועים

CRO – אופטימזציה ביחס המרה

A/B testing

שלב ה-A/B testing הוא הכרחי לכל מהלך תוכן ברשת. בדיקה מקדימה זו בוחנת את המסרים שבחרנו לצאת איתם, יחד עם צינורות התקשורת והפילוחים של קבלי היעד אליהם אנחנו מעוניינים להגיע. באמצעות בדיקה זו נוכל לשפר את הביצועים ולהביא לאופטימזציה של היכולות.

Analytics - מדידת ביצועים

כל פעילות ברשת, בין אם בגוגל, באתר או ברשתות חברתיות, מנוטרת ונמדדת. מדידת הביצועים שלנו מבצעת אינטגרציה בין פלטפורמות הפעילות השונות ומספקת תמונת מצב עדכנית על הפעילות של כל אחת מהזירות ושל כולן יחדיו.

CRO – אופטימזציה ביחס המרה

(CRO (Conversion Rate Optimization  או ‘אופטימזציה ביחס המרה’ הוא שרות המשלב ניתוח דאטה פנימי יחד עם פידבקים מיוזרים שנועד למקסם את הפוטנציאל של הנכסים הדגיטליים ולשפר את החזרה של הקהלים הקיימים ואת ה-ROI.

CRO יכול לשפר כל מדד ביצועי קיים בנוגע לכל נכס דיגיטלי, בראש ובראשונה – אתר האינטרנט. את ההיקף של עסקאות האונליין או כל מדד ביצועי אחר עליו הלקוח מסתמך.

מה הסיפור שלך? צור קשר ונתחיל

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן